Wycieczka do Warszawy klas I-III

Dnia 7 października 2021 r. w Dniu Święta Szkoły odbyła się jednodniowa wycieczka do Warszawy uczniów klas 0-III.

Pierwszym punktem programu było zwiedzenie Stadionu Narodowego. Od pani przewodnik dowiedzieliśmy się, że na dwukondygnacyjnych trybunach znajduje się ponad 58 tysięcy miejsc (wszystkie siedzące), byliśmy w szatniach zawodników, widzieliśmy pomieszczenia, gdzie zawodnicy się relaksują, przebywaliśmy w centrum konferencyjnym, byliśmy świadkami kładzenia murawy przed meczem Polska-San Marino. Następnie udaliśmy się na Stare Miasto, gdzie podziwialiśmy Kolumnę Zygmunta III Wazy i Zamek Królewski. Pod Pomnikiem Małego Powstańca uczciliśmy pamięci poległych w walce o niepodległość przez zapalenie zniczy, które każdy z nas zabrał ze sobą. W końcu przyszedł czas na wykwintny obiad w restauracji. Następnie udaliśmy się na warsztaty do Pijalni Czekolady E. Wedel, gdzie poznaliśmy historię manufaktury i dowiedzieliśmy się skąd bierze się czekolada. Po dawce słodkiej wiedzy nastąpiła cześć praktyczna warsztatów: dekorowanie pierników pyszną czekoladą. Na koniec każdy skosztował gorącej czekolady i otrzymał słodki upominek. W drodze powrotnej do autokaru byliśmy przy Grobie Nieznanego Żołnierza, gdzie byliśmy świadkami zmiany warty honorowej. Zmęczeni, ale pełni wrażeń wróciliśmy szczęśliwie do Grabanowa.